آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون

تلویزیون از دو کلمه که معنای دیدن و فاصله های دور را می دهد گرفته شده است و در اصطلاح عام تلویزیون به معنای دیدن هر چیز از فاصله های دور می باشد. تلویزیون برای بار اول به گونه سیاه سفید و بی صدا ساخته شده بود، اما به مرور زمان با پیشرفت علم همراه با تکنولوژی امکانات دیگری به آن افزوده شد تا به شکل امروزه در آمده است. تا چایی که تلویزیون منابع اینترنتی نیز با خود به همراه دارند و به عنوان تلویزیون های هوشمند شناخته می شوند. تلویزیون به عنوان وسیله ای پخش کننده است که آنچه را که مد نظر صاحبان رسانه است به مخاطب منتقل می کنند و برای این منظور شامل شبکه های مختلفی می باشد که هر شبکه به نفع  خود کار می کند، برخی از این شبکه ها، شبکه های جهانی بوده که سراسر دنیا میتواند به آن دسترسی داشته باشد.

امروزه بسیاری از تجهیزات جانبی برای تلویزیون وجود دارد که شامل کنسول های بازی های کامپیوتری و ویدئویی، ضبط کننده ویدئو کاست، جعبه بالایی برای تلویزیون کابلی، تلویزیون ماهواره‌ای DVB و دستگاههای DVB-T، گیرنده تلویزیون دیجیتال، پخش کننده‌های DVD، یا ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (شامل ضبط کننده‌های ویدئی شخصی، PVRs) می‌باشند. بازار وسایل جانبی به رشد خود همگام با توسعه تکنولوژی جدید ادامه داده‌ است. با وجود انواع مختلف تلویزیون با امکانات گوناگون که در بازار وجود دارد همچنان هستند افرادی که از تلویزیون های قدیمی سیاه و سفید استفاده می کنند. پس گستره پهناوری از انواع تلویزیون ها وجود دارد و افرادی که ترجیح می دهند به تعمیر آنها بپردازند تا یک تلویزیون جدید بگیرند. از طرفی چون این وسیله ای بسیار پر طرفدار است با بروز خرابی در آن ها افراد تمایل دارند که سریعأ رفع عیب شود. داشتن مهارت در تعمیر دستگاه تلویزیون و لوازم جانبی آن می تواند به عنوان شغلی با درآمد خوب در این دورانی که مردم بیشتر به فکر تعمیر هستند تا خرید محسوب شود.

مجتمع فنی ملی پایتخت به عنوان یکی از قویترین مراکز آموزش و تعمیر لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در کشور برای آن دسته از علاقمندان به یادگیری تعمیرات تلویزیون اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات تلویزیون زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای کرده است.

برخی از سرفصل هایی که در این دوره تدریس می شود: 

  • آشنایی با انواع تلویزیون ها و نحوه کارکرد آنها
  • آشنایی با ساختار داخلی انواع تلویزیون ها مانند CRT،LED,LCD و …
  • آموزش الکترونیک ابتدایی
  • آشنایی و آموزش عملی نقشه خوانی مدار و برد
  • آموزش نحوه عیب یابی و رفع آنها با تجهیرات مخصوص این زمینه
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر از موارد تدریس یا نحوه برگزاری کلاس ها با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

آدرس »تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱