آموزش تعمیر پاور مانیتور

آموزش تعمیر پاور مانیتور

مانیتورها دنیای وسیعی دارند چرا که تقریبأ در تمامی لوازم الکتریکی و دیجیتالی که استفاده می کنیم رسوخ کرده اند و از آنها استفاده می کنیم. از ساده ترین حالت آن مانند صفحه ماشین حساب تا مانیتورهای حرفه ای و گیمینگ و صنعتی؛ که هر کدام بنا بر کاربردی که دارند دسته بندی و ساخته می شوند و ویژگی های منحصر به فردی  دارند. مثلا مانیتورهای صنعتی از لحاظ سخت افزاری و اجزای داخلی باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که در برابر تغییرات دمایی و ضربه مقاوم باشند. و یا مانیتورهای پزشکی باید دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا باشند و برنامه و قطعات داخلی آن باید طوری ساخته و پرداخته شوند که کمترین میزان خطا را داشته باشند.

هر مانیتور از اجزای مختلفی تشکیل شده است. برای مثال مانیتور LCD از سه بخش پنل یا صفحه نمایش، برد تغذیه و اینورتر و برد اصلی تشکیل شده است و خب  هرکدام باز به اجزایی تقسیم می شوند که وظیفه ای برعهده دارند. پنل یا صفحه نمایش همان طور که از نام آن مشخص است به خروجی تصویر را به ما نشان می دهد و در صورتی که مشکلی برای  آن پیش آید مانند وجود خطوط روی آن باید کاملا تعویض شود. بخش مهم دیگر مانیتور پاور آن منبع تغذیه است که وظیفه تأمین برق دیگر قسمت های مانیتور را بر عهده دارد و از این رو بسیار مهم می باشد. آشنایی با الکترونیک برد مانیتور و اجزای آن و آشنایی کامل با نحوه کار کردن آن برای شخصی که مسئولیت تعمیر مانیتور و از این دست .سایل را دارد بسیار مهم است. از این رو وجود مرکزی که این مهارت را به صورت کاملا تخصصی و دقیق آموزش دهد تا شخص کارآموز بتواند به خوبی از عهده تعمیر دستگاه برآید بسیار مهم است.

مجتمع فنی ملی پایتخت به عنوان یکی از قویترین مراکز آموزشی و تعمیراتی در کشور اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیر پاور مانیتور زیر نظر اساتید متخصص این زمینه کرده است.

در صورت تمایل به شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر  با واحد آموزش این مرکز به شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس » تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱