تعمیرات مانیتور مخصوص دوربین مداربسته

تعمیرات مانیتور مخصوص دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ” closet circuit television”  یا به اختصار cctv می باشد. دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نمی شود و از آن در کاربردهایی مثل کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس و … هم استفاده می شود.

بخش مهمی از ساز و کار استفاده از دوربین مدار بسته گذشته از AVR که می توان گفت قلب آن است مربوط به مانیتور یا نمایشگری می شود که از آن جهت نمایش تصاویر استفاده می شود. این نمایشگر می تواند تلویزوین یا مانیتور باشد. اندازه مانیتور مناسب برای دوربین مدار بسته به ۴ عامل وابسته است. فاصله مانیتور تا بیننده، تعداد دوربین هایی که برای نمایش در مانیتور تعبیه شده است، کیفیت یا رزولوشن تصویر دوربین ها و حساسیت دوربین های مدار بسته. معمولا به رزولوشن مانیتورها در این مورد اهمیت داده نمی شود ولی اگر دوربین های تحت شبکه باشند رزولوشن بالا بسیار اهمیت پیدا می کند. البته رزولوشن دوربین و نمایشگر باید متناسب با هم باشند که کیفیت درستی را به نمایش بگذارد.

از آنجا که بیشتر کاربرد دوربین های مدار بسته بحث حفاظتی و امنیت است استفاده از نمایشگری که قابلیت نمایش درست و بدون پرش تصویر و … را داشته باشد حائز اهمیت است. پرش تصویر، خاموش شدن ناگهانی، رفتن لحظه ای تصاویر، بهم ریختی تصاویر و … اگر از دستگاه دوربین شما نباشد شاید مربوط به مانیتور باشد. در صورت بروز خرابی و به وجود آمدن اختلال در سیستم مانیتور دوربین مدار بسته خود با واحد تعمیرات مانیتور مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱