تعمیرات مانیتور پزشکی

تعمیرات مانیتور پزشکی

یکی از راه های یادگیری و یا کسب اطلاعات از طریق دیدن می باشد. مهمترین ابزاری که داریم و از آن می توان استفاده کرد چشم ما می باشد. به عبارتی می توان گفت هر چیزی که چشم ما بتواند دریافت کند و توانایی دیدن آن را داشته باشد می تواند به عوان نوعی اطلاعات ورودی به سیستم پردازش مغز ما تلقی شود. اما گاهی دیدن برخی از چیزها در حوزه دید بینایی ما نیست و باید تبدیل شوند تا امگان دریافت را داشته باشیم. حال وقتی یک سری اطلاعات تبدیل شدند برای نمایش آن ها نیاز به یک مبدل دیگری است که آن ها را نمایش دهند. مانیتورها و یا صفحه نمایش این وظیفه را بر عهده می گیرند. میتوان کفت مانیتورها به سخت افزارهایی برای نمایش اطلاعاتی که ما می خواهیم و قابل درک برای ما باشند گفته می شوند.

مانیتورها گستره ی بزرگی را شامل می شوند از ساده ترین نوع مانند صفحه ماشین حساب تا مانیتورهای حرفه ای صنعتی و پزشکی. هر دسته از آن برای کاربردی که کاربر مد نظر دارد مورد استفاده قرار می گیرد  و خب مسلمأ تفاوت هایی در ساختار آن ها وجود دارد. از نوع کیفیت و توانایی در تفکیک رنگ ها و مقاومت ساختاری و … .

در بین مانیتورهای پیشرفته می توان به مانیتورهای پزشکی اشاره کرد که بسیار مهم و حساس هستند و باید اطلاعات را سریع و دقیق و بدون مشکل در بالاترین حد از دقت و حساسیت نمایش دهند. این موضوع را می توان از جمله شاخص های مهم در انتخاب مانیتور پزشکی نامید. حال اگر چنین وسیله مهمی با مشکل در ساختار خود مواجه شود باید سریعأ رفع شود. از جمله خرابی هایی که برای این وسیله ممکن است بروز نماید می توان به این موارد اشاره نمود: دیر روشن شدن، خاموش شدن ناگهانی، چشمک زدن غیر معمول برخی علایم در صفحه نمایش، صداهای بی مورد، کار نکردن دکمه ها، دیر پاسخ دادن به فرمانی که از آن خواسته می شود و بسیاری موارد دیگر که کاکرد طبیعی آن را بر هم می زند.

مجتمع فنی ملی پایتخت یکی از قویترین مراکز تعمیر تجهیرات الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد. در صورت بروز هر گونه اختلال در سیستم مانیتور پزشکی خود می توانید با واحد تعمیرات مانیتور این مرکز تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱